piątek, 29 maja 2015

#zeszyt festiwalowy / 2

Jak wcześniej pisałam, w trakcie spektaklu "Najmniejszy samolot na świecie" dzieciaki chciały roznieść scenę, ale gdy we foyer Teatru Pinokio rzuciłam hasło - kto się wpisze do zeszytu? - nie mogłam się opędzić od chętnych! Dziękuję serdecznie wszystkim którzy chcieli ze mną porozmawiać o tym co #myśleli i #czuli, a szczególnie Dagmarze, Sonii, Kasi, Roksanie, Wiktorii, Kacprowi, Niko oraz szalonej Weronice, która postanowiła złamać wszelkie zasady i wpisać się na wewnętrznej stronie okładki! I to mi się podoba :) 











Zapraszam jutro na "Smoki" w wykonaniu Wydziału Lalkarskiego PWST we Wrocławiu do Teatru Szwalnia na Struga 90 - godzina 11.00! Muszę wam zdradzić jedną rzecz - będziecie się bawić nieziemsko. Widziałam próbę i wiem, że będziecie zachwyceni. 

Do jutra!
# Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz